الكواليس الكاملة والنارية لرحيل جنش عن الزمالك.. مشادته مع كارتيرون وتغيير المقابل المادي في عقده

2021/10/ 9
101 823 عدد المشاهدات

الكواليس الكاملة والنارية لرحيل جنش عن الزمالك.. مشادته مع كارتيرون وتغيير المقابل المادي في عقده

"

من حلقة بتاريخ 9/10/2021

ملعب اون تايم برنامج يعرض اهم الاخبار الرياضية مباشرة من قلب الحدث ويتناول بحيادية كل يوم ملف مختلف وقضيه شائكة مختلفة من حيث الرأى والرأى الاخر والتفاعل مع مواقع التواصل الإجتماعى وتقبل اراء المشاهدين وعرضها صوت وصورة على الهواء مباشرة وارسال الاسئلة للضيوف والاجابة عليها وهو من تقديم أحمد شوبير وسيف زاهر، يعرض طوال ايام الاسبوع 11 مساءً

لمشاهدة الحلقة الكاملة: bit.ly/3v2QaBx
لمشاهده جميع المقاطع: bit.ly/2YcBhAi
لمتابعة جميع الأخبار الرياضية الحصرية ومواعيد المباريات اشترك الان: bit.ly/334Ed0r

للمزيد تابعونا على:
facebook.com/OnTimeSports
twitter.com/ONTimeSportseg
instagram.com/ontimesport... "

تعليقات
  • شكل كارتيرون طلع بيجيب نسوان للعيبة في الفندق وجنش مش راضي يسيحله

    Mahmoud SeoudMahmoud Seoud7 أيام قبل
  • بحس ان جنش غلبان قوي والله😪

    محمد إبراهيممحمد إبراهيم27 أيام قبل
  • الواضح انك محترم او بتتصنع الاحترام لانك ال عملته مع الاهلى لما افشه جاب هدف الفوز كان مش مقبول مطلقا

    G /MAGDY GABARG /MAGDY GABARأشهر قبل
  • ابقي أخرج لسانك بقي واتنطط علي الخط واغلط في جهاز الكره في الأهلي

    Waleed YousefWaleed Yousefأشهر قبل
    • عندك حق والله

      G /MAGDY GABARG /MAGDY GABARأشهر قبل
  • تستاهل اللي حصل لك واكتر كمان

    Waleed YousefWaleed Yousefأشهر قبل
  • تستاهل واكتر من كده لانك لاعب سيء وكنت بتشتم جهاز الكره في الأهلي وكنت بتستفز جماهير الاهلي مش كنت بتعمل كده

    Waleed YousefWaleed Yousefأشهر قبل
  • صعبان عليا يا جنش والله بس هو دا الزمالك

    hosam abdohosam abdoأشهر قبل
  • انا اهلاوى وزهقت ماللى بيحصل فالزمالك كل ما احب لاعب لازم يمشوه حرام بقى انا مش نحس

    شاذليات #شاذليات #أشهر قبل
  • ربنا يوفقك بعيد عن الزمالك

    صبحي العطارصبحي العطارأشهر قبل
  • اقوى لقطات في فيديو واحد ar-dev.info/black/bZKTlKy6gafEkNg/fydyw.html ❤️❤️عظمة 💪

    LA7A GamingLA7A Gamingأشهر قبل
  • كارتيرون هرب من الزمالك والزمالك قدرت الهارب عن اللي شاري النادي

    ahmed hassanahmed hassanأشهر قبل
  • على رأى المثل أخر خدمه الوز علقه ولا بهمك أن شاءالله ربنا عيكرمك

    ibrahim mohmmedibrahim mohmmedأشهر قبل
  • انسان مخلص بحبك والله

    Ali NagyAli Nagyأشهر قبل
  • حاجه تحزن والله 😥😥

    Ali NagyAli Nagyأشهر قبل
  • ولا يهمك يابو اسكندر يمكن ربنا شايلك الافضل انت لاعب محترم وراجل ربنا يوفقك فى اللى جاى. مع انى اهلاوى بس بحبك .

    Yousef AdelYousef Adelأشهر قبل
  • انتا راجع راجع ياجتش ونتا بي 1000 من كالتيرون

    احمد ايتواحمد ايتوأشهر قبل
  • كارتيرون و باتشيكو احترموا تاريخك و لعبت على اتنين حراس افضل منك و باتشيكو وقفك ست مباريات ورا بعض كان مستواك فضيحة وكارتيرون لعبك عشر متشات ورا بعض فى ست او سبع متشات اخطاء فادحة ولما جه يقعدك بعد متش الاتحاد اللى غرقت الفرقة فى جول خالد قمر .. لعبك متش الاسماعيلى كله وكان مستواك سئ .. بعد قعدك متش سيراميكا .. كارتيرون ميستهلش جحودك و لا ابو جبل زميلك اللى انت ضربته فى ضهره وطلعت تقلل منه علنى كده قدام الدنيا كلها .. متستهلش تقعد فى الزمالك يا جنش مش عشان مستواك السئ بس عشان تصرفاتك الغير مسؤلة

    Ahmed ElsoreyAhmed Elsoreyأشهر قبل
  • ربنا يوفقك في الجاي ياارب

    Eman AlsaidEman Alsaidأشهر قبل
  • جنش محترم وطيب وصادق عشان كده ظلموه، ربنا يكرمك

    Hossam Aly - حسام عليHossam Aly - حسام عليأشهر قبل
  • هو من امتي المدير الفني مطالب انه يبرر استبعاده للاعب في الفريق ؟؟ انتوا بتلعبوا في دوري الحوكشة ؟

    Mawaheb.com-مواهب دوت كومMawaheb.com-مواهب دوت كومأشهر قبل
  • الرمل واللي منها يابا العجمي بتمسي

    حسين عبدالحميدحسين عبدالحميدأشهر قبل
  • صل علي الحبيب واستغفر

    Best SongsBest Songsأشهر قبل
  • انت لاعب وانسان محترم ياجنش... ولاتنسي... إن ربك لبرمصاد... يمهل ولا يهمل...

    ibrahim ibaidibrahim ibaidأشهر قبل
  • البلیله احقر نادی فی العالم

    Yousef IbrahemYousef Ibrahemأشهر قبل
  • الاهلويه كلهم فرحانين بيك يا جنش برافو عليك

    Mohamed MostafaMohamed Mostafaأشهر قبل
  • ماجبتش ليه حسام عاشور بعد ما الاهلى استغنى عنه علشان يعبر عن رأيه.. صحيح زيف زاهر

    Mohamed MostafaMohamed Mostafaأشهر قبل
    • @علي رضا و حضرتك ليه متأكد من الكلام ده و حتى لو صح ده مايخليش ولا واحد من الاعلاميين يستضيفه و يسمع منه و يخلى الجمهور يسمع من الطرفين

      Mohamed MostafaMohamed Mostafaأشهر قبل
    • حسام عاشور ماشي بمشاكل يا فندم

      Mahmoud EmadMahmoud Emadأشهر قبل
    • حسام عاشور شطب كورة وطلع من الاهلي مرضي مش زي الزمالك لعبين ف العقد وسارقين فلوسه ومتخانق مع المدرب 🙂

      علي رضاعلي رضاأشهر قبل
  • مس عارف ليه حاسس ان في حاجات سافلة بتحصل وجنش مش راضي يقول

    Ahmed MostafaAhmed Mostafaأشهر قبل
  • انا زملكاويه بكل تأكيد بس بجد الى اتعمل مع جنش ده ظلم وهنبقااا مفتقدينك انا بجد مش شايفه سبب لرحيله ايو هو اعاره بس ليه اصلا كتير جاب لنادى بطولات ليه كده بجد والى مش كويس وساب نادى رجع عادى جدااا بجد جنش ميستهلش كده احنا كجمهور الزمالك ف ضهرك ومش هننسى الى عملته عشنااا

    Dina AmerDina Amerأشهر قبل
    • للعلم انا اهلاوى بس ال عمله يوم هدف افشه كان مبالغ فيه اوى ودون مبرر...

      G /MAGDY GABARG /MAGDY GABARأشهر قبل
  • باي باي جنش

    Hamdy ZahranHamdy Zahranأشهر قبل
  • ماتش الاهلي لما دخل في الجنين ميدخلوش في ناشئ ادي فرصه لا ابو جبل وعواد

    Hamdy ZahranHamdy Zahranأشهر قبل
  • هو دة نادي الزمالك بجد نادي في ناس زباله ومجلس ادارة ابن وسخه وشويه حراميه وبياكلو حق الاعيبه الحمدلله ع نعمه الاهلي وربنا يوفقك ياجنش

    ابراهيم عبداللهابراهيم عبداللهأشهر قبل
  • انا اهلاوي وبحبك ياجنش وربنا يوفقك في اللي جاي ابن جهتي وبلدي اسكندريه ربنا يوفقك

    ابراهيم عبداللهابراهيم عبداللهأشهر قبل
  • كون إنك بتصرح إنه فيه تجاوزات معينة أو مصايب مثلا وإنت مش هاتتكلام ،،، كإنك قلت بالظبط ،، وبصراحة كلامك وأسلوبك في النقطة دي بالذات بيدل إنك كنت مخطئ وعاوز ترد وتبرر إنه فيه أخطاء أخرى ،،،،، ياجنش إنت محتاج تهدى شوية وتفكر بعقل من غير إنك تتكلم على مشاكل إنت مش طرف فيها ،،، لكن لاتزال انك إنسان طيب

    Ashraf YousefAshraf Yousefأشهر قبل
  • هو اى زفت وكيل يتصل بأى لاعب ويقوله النادى بيكرهك ومش عايزك ليه كده منهم لله . السبب هما وكلاء اللاعبين اللى بيزنو على ودان اللاعب بعروض اكبر من اللى بياخدها علشان اللاعب يترك النادى ودا مخطط من اهلاويه علشان يصفو نادى الزمالك منهم لله . وانت ياجنش مكانش ينفع تطلع اسرار عقدك او تكلم عليه . كده مفيش نادى هيثق فيك

    Sousan SalamaSousan Salamaأشهر قبل
  • الشخص الأول اللى بيتكلم عليه هو نادر السيد والله اعلم

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيمسبحان الله وبحمده سبحان الله العظيمأشهر قبل
  • سبب مشاكل نادى الزمالك هو الاتوبيس الملعون 🤭

    bebo face ofbebo face ofأشهر قبل
  • لو معايا صحفيين وصفحات على النت مكانش حصل حاجه لان ناس غلطانه كتير وميحصلش مشكله مش عارف ليه حاسه يقصد شيكابالا

    Ahmed HasanAhmed Hasanأشهر قبل
  • الأهلى والزمالك أندية بياعة💔

    Karim SayedKarim Sayedأشهر قبل
    • الزمالك بس الأهلي مبيبعش غير اللي بايع و اللي بيجري ورا الفلوس لكن عمره ما ظلم لاعب ولا كل حقه و لا زور عقود و لا باع لاعب شاريه ابداا

      منةمنةأشهر قبل
  • هو دا الفرق بين الأهلى والزمالك المشاكل فى الغرف المغلقة ربنا يوفقك يا جنش نشوفك فى المنتخب الوطني

    Ahmed shekoooAhmed shekoooأشهر قبل
  • عيب عليك ياجنش لما قللت من امكنيات زميلك ابو جبل وبصراحة انت غلطت اوى

    Hanymasoud MasoudHanymasoud Masoudأشهر قبل
  • حوار ممل مع حارس علي قده

    Hamdy IsmaielHamdy Ismaielأشهر قبل
  • فاكر إما طلعت لسانك..... أشرب بقى يا روح أمك

    Sayed IsmaelSayed Ismaelأشهر قبل
  • انت اتظلمت كتير ياجنش فى الزمالك ومااخدتش فرصتك اهلاوى بيحبك ياجنش

    Shafea Abd alfatahShafea Abd alfatahأشهر قبل
  • معلش ممكن حد يفهمني اي بوانس دي

    mustafa fawzymustafa fawzy2 أشهر قبل
    • مثل الحوافز اوالزيادات

      Ahmed MostfaAhmed Mostfaأشهر قبل
  • استمتع ar-dev.info/black/iYqqerjNi5Kzepk/fydyw.html

    عيد صلاحعيد صلاح2 أشهر قبل
  • انا اهلاوى بس حابب اقول انك لاعب محترم وربنا يوفقك فلى جاى وان شاء الله يكون احسن ليك زملكاوي محترم

    مصطفى محمدمصطفى محمد2 أشهر قبل
  • الزمالكاوية بيحبوك يا جنش ♥️ ان شاء الله راجع النادي

    Ahmed HassanAhmed Hassan2 أشهر قبل
  • والله يا كابتن سيف كرهتنا فيك بزياده ماتخليك راجل كده واتكلم عن مشاكل حد غير الزمالك والا السبوبه هتضيع كده

    walid salemwalid salem2 أشهر قبل
  • عيل متسول

    Waleed TawfikWaleed Tawfik2 أشهر قبل
  • جنش ف القلب

    emad askandaremad askandar2 أشهر قبل
  • تستاهل فرقتك تستغني عنك وتمشيك عشان كنت غير محترم للمنافس وبتطلع لسانك وحاجه وسخه وقريبا شيكا بلاك

    Mahmod22 MoMahmod22 Mo2 أشهر قبل
  • دموعك غاليه على كل زملكاوي يا جنش انت كابتن الزمالك واحسن جول في مصر

    خبايا التاريخ مع محمد رحيمخبايا التاريخ مع محمد رحيم2 أشهر قبل
  • احمد ربنا انك لعبت في الزمالك بطلوا تقطعوا في النادي العملكوا وبعدين دي وجهة نظر مدرب وانت اقل واحد فيهم وانت الطلعت تقطع في زميلك في عز الحرب على الزمالك قدك ميت مرة مشيو ومعملوش كدة سقط من نظري كتير

    Sayed OscarSayed Oscar2 أشهر قبل
    • النادي عمله ماشي بس ميسرقوش ويزور العقود وتقولوا احمد ربنا حرب ايه اللي علي الزمالك ده كفاية عليكم نفسكم هو انت ماسمعتش حسين لبيب وعمرو ادهم وحسين السمري وهم بيحكوا اللي بيحصل من رموز النادي في حق النادي واللا القضايا اللي اتسبب فيها اصغر مؤلف قانون في مصر هو انت مبتتفرجش علي الاعلام واللا ايه ومين اللي طلع من الزمالك وسكت عات اي لاعب طلع من الزمالك ومفضحوش خالد الغندور عبد الحليم علي محمد ابراهيم ...الخ

      ahmd hshadahmd hshadأشهر قبل
  • خلي الواد ابو طويلة يرد جنش ولا عاشور

    Mohsen WahbaMohsen Wahba2 أشهر قبل
  • انا بشجع الاهلي من الستينيات قبل حرب 67 لو جنش لعب الاهلي فلن اشجع الاهلي مره اخري نظرا دا لاعب بتاع منظره ومشاكل

    mohsen dawoudmohsen dawoud2 أشهر قبل
  • يا كابتن دي مش خناقه حواري…انت اكبر من الحوار ده…ارجوك ركز علي نفسك و ارجع لمستواك..افضل رد هو العمل الجاد…هي دي الحياه في اوروبا و عشان كده هما متقدمين

    Usama BolesUsama Boles2 أشهر قبل
  • مرتضى منصور الا الزمالكاويه بيمجده له اهوو ضحك على لاعيبه كتيره زى جنش بعقد تافه وابنه عو الا بياخد بقيت فلوس العقود ولبيب طلع نصاب خدع الحارس فى العقد

    Hassan SamanHassan Saman2 أشهر قبل
  • محتترررررررم يا جنش ربنا يوفقك

    اسامة محمداسامة محمد2 أشهر قبل
  • افرح انك مشيت من النادى الفقر ده

    Beste FreundinnenBeste Freundinnen2 أشهر قبل
  • والله انت لاعب محترم وشلت الزمالك وفرحتنا يكفى انك راجلللللللل

    Awatef RamadanAwatef Ramadan2 أشهر قبل
  • سقطت سقطه مدويه عند جمهور الزمالك امشي غير مأسوف عليك

    Mou FhMou Fh2 أشهر قبل
    • كل يرى الناس بعين طبعه لو فهمتها اكيد هتعرف انا اقصد ايه ولو مفهمتهاش يبقي ده المتوقع من واحد .زيك يا بتاع السوقة 😂

      Ahmed AbdelaalAhmed Abdelaalأشهر قبل
    • عاجبني ان الردود كلها من السوقه والعوام والهلافيت

      Mou FhMou Fhأشهر قبل
    • لانه بيقول الحقيقة وبيفضح وسختكم

      احمد حجاجاحمد حجاج2 أشهر قبل
    • ياعم بيقولك زوروا العقد بتاعه ده نادي حرامية ونصابين

      NOUH YOUSEFNOUH YOUSEF2 أشهر قبل
  • بعيد عن اى حاجة بس صدق الى قال على النادى ده زريبة 👌😁

    Abdo MorsyAbdo Morsy2 أشهر قبل
  • والله يابني كل مرة بتطلع فيها عالتلفزيون بحبك اكتر مع اني اهلاوى ربنا يوفقك ف اللي جاي يا جنش

    ahmed aposaifahmed aposaif2 أشهر قبل
  • اغص علي الزمالك نادي مريض و ليس له قيمه

    Fty SsoFty Sso2 أشهر قبل
  • الملخص ان نادي الزمالك حقير و بيبهدل اولاده و مالوش امام.

    Fty SsoFty Sso2 أشهر قبل
  • انا مش عارف انتا حارس مرمي ازاي اصلا انتا اقل من عواد وابو جبل احمد ربنا علي النتا عملته من الزمالك وبكره نشوف مستواك يا وحش في ناديك الجديد بطل شغل النسوان ده ياض

    Marwan GamhooryMarwan Gamhoory2 أشهر قبل
  • الكابتن جنش إنسان محترم حرام اللى اتعمل فيه شال النادى كتير وبذات كذآ مباراه فى اخر الدورى مداخلش في أجوان كان متالق ربنا يعطيك حقك ان شاء الله من اللى ظلمك حسبى الله ونعم الوكيل

    ربيع ابوبكرربيع ابوبكر2 أشهر قبل
    • ١٤٦

      Fahd ElawamryFahd Elawamryأشهر قبل
  • الزمالك خيره عليك ياجنش وانت من بعد رجوعك من الاصابه ماتستحقش تلعب اساسي

    محمد فريدمحمد فريد2 أشهر قبل
    • ياعم بيقولك زوروا العقد بتاعه ده نادي حرامية ونصابين

      NOUH YOUSEFNOUH YOUSEF2 أشهر قبل
  • طريقة كلامك دلوقتى نفس طريقة كلامك فى الهجوم على أبو جبل وغيرة فى الفريق بسبب عدم اللعب . ارحم نفسك شويه ياعم

    Ahmed ElkofyAhmed Elkofy2 أشهر قبل
  • انا اهلاوي صميم بس والله انا حبيتك واحترمتك علشان انتا انسان طيب وقلبك ابيض بس كنت ف المكان الغلط وقريب هاشوفك ف المنتخب أن شاء الله

    Eslam SalahEslam Salah2 أشهر قبل
    • كانوا بيقولوا عليه خير اجناش الارض. و دي مشكلة انك تشتري بياع

      haytham enabhaytham enabأشهر قبل
    • @احمد الحسيني ماشي غلط اي الي فيها مانعملش فيه زي ماعملنا ف ومؤمن زكريا.

      Eslam SalahEslam Salah2 أشهر قبل
    • كككككككككككككككككككككطككككككككمككمكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك

      wasim kamelwasim kamel2 أشهر قبل
    • @Eslam Salah لا طبعا متشتموش ... بس جنش سبب كبير في ضعف حراسة المرمى ف الزمالك ... وهدفين محمد شريف الفالصو يشهدوا على ذلك .. وطبعا سيف زاهر الاهلاوي وبمنتهى الخبث جايبه يلمعه عشان يقطع ف الزمالك او يرجعه حتى الزمالك .... وجنش مقلش كلمتين بتعريفة .... ونت بتقوله مش عارف ايه

      احمد الحسينياحمد الحسيني2 أشهر قبل
    • @احمد الحسيني لازم اشتمه يعني ولا اي ههه

      Eslam SalahEslam Salah2 أشهر قبل
  • لا يا جنش هفضل اقولك كل ماتطلع في اي برنامج المشاكل مع ابو جبل وتصريحك مع مهيب وعلاقتك بابو جبل كانت بدايه أن الناس تزعل منك وموضوع المنتخب كما تدين تدان انت قبلت انك تلعب علي ابو جبل ماتشين وتروح انت المنتخب مكان جبل

    Ahmed MohamedAhmed Mohamed2 أشهر قبل
    • كلامك مظبوط وضيف عليه الهزه العملها لابوجبل قبل أفريقيا لما قال الشناوى أحسن حارس ف مصر وكمان كان بيضرب ف أبوجبل على السوشيا علشان يلعب على حساب أبو جبل الجاب نهائى الكونفدراليه والسوبر المصرى أمام الاهلى وانت كابتن الفريق المفروض عليك تلم ما تبعترش وعموما ياأبوألاجناش كل التوفيق ليك ف المرحله القادمه وشد حيلك وانت ترجع تانى

      Moza MozaMoza Moza2 أشهر قبل
  • احنا كا اهلاويه بنحبك وبنحترمك ربنا يوفقك وترجع المنتخب وتكسر الدنيا

    mohamed aassmohamed aass2 أشهر قبل
  • ارخم اتنين بحق ربنا

    mohamed amarmohamed amar2 أشهر قبل
    • @Ayman abdrabo جايز بس لسانه وغشامته جابته على وشه . مبيعرفش يتكلم وتصريحاته عن ابوجبل كان فيها نفسنه وكان فاكرها هتقف عليه

      mohamed amarmohamed amar2 أشهر قبل
    • مش معاك ف جنش خالص.انسان ع طبيعته جدا واغلب من الغلب

      Ayman abdraboAyman abdrabo2 أشهر قبل
  • علشان تبقى طلع لسانك كويس يا حيلتهااا

    Hazem elkingHazem elking2 أشهر قبل
    • @Ayman abdrabo 👍👏👏👍

      mohamed Kamalmohamed Kamal2 أشهر قبل
    • لعيب محترم ع فكره وقال انا مش هعمل الكلام دا تانى لان شوفت حب من جمهور الاهلى وقت اصابتى خلتنى مقدرش اعمل حاجه زى كدا تانى .والشماته دى خلى بالك من احقر الصفات ف الانسان وانا اهلاوى متعصب ع فكره

      Ayman abdraboAyman abdrabo2 أشهر قبل
  • #جنش_يرجع_الزمالك ياريت نفعل الهشتاج يوصل لي ادارة نادى الزمالك الي بيضيع احسن لعيبة عندنا

    Mostafa oufa MahmoudMostafa oufa Mahmoud2 أشهر قبل
  • بيتكلم عن المرحوم 🤣 وعهد الله زريبه 🤣🤣 الحمد لله علي نعمه الاهلي♥️🦅

    ESLAM KHATTABESLAM KHATTAB2 أشهر قبل
    • شكلك متربي في زريبه

      وليد المصري مقيم ف الرياضوليد المصري مقيم ف الرياض2 أشهر قبل
  • طردوق من الاتوبيس ينانوس ماما مخلتش المرحوم ركبك ليه ما دا قدوتك ف الوساخه

    Ahlaaawy ana AhlyAhlaaawy ana Ahly2 أشهر قبل
    • المنتخب يفوز بدون افشة و شريف.....ملعون ابو الاهلي أخبطوا راسكم في الحيط يا جهلاوية ههههههه

      essam jesusessam jesus2 أشهر قبل
  • اهلاوي وافتخر -----والله يا جنش انت محترم ومكانك مش في الزمالك ربنا بوفقك

    Mido AdellMido Adell2 أشهر قبل
  • هههههه بيقولك قعدوني عشان بونص بعد عاشر كلين شيت ...!!! والله الواحد كل مبيشوف بيحمد ربنا انه اهلاوي... دي زريبه دي🤣

    ESLAM KHATTABESLAM KHATTAB2 أشهر قبل
    • طب واللي حصل مع متعب وعاشور ومؤمن في أول مرضه عادي برضو

      mohamed aminmohamed amin2 أشهر قبل
    • بتحمد ربنا انك مش بتفهم😂😂

      Amr OkalAmr Okal2 أشهر قبل
    • @essam jesus على كده انت نسيت المخيف ولا نسيت صاحب القاضية إلى قضت عليكو 😂 زريباوي فعلاً لا عتاب عليك

      Eslam EmamEslam Emam2 أشهر قبل
    • المنتخب يفوز بدون افشة و شريف.....ملعون ابو الاهلي أخبطوا راسكم في الحيط يا جهلاوية ههههههه

      essam jesusessam jesus2 أشهر قبل
    • تعبان نفسيا

      Ali HamdiAli Hamdi2 أشهر قبل
  • الغريب انه لا كارتيرون ولا جنش كشف عن سبب الخلاف الحقيقي مع احترامي لكابتن جنش '' كابتن الفريق '' تعلم ان النادي يمر بازمة مالية وتعلم ان الفريق اقترب من البطولة ، اعتراضك في هذا التوقيت لا ينهي مسيرتك في النادي وحسب بل يلغي كل ما قدمت للنادي تحترم قرار المدرب وتصبح قدوة لباقي اللاعبين ، تضحي بالبونص وسيذكرك الجميع للأبد

    Ahmad AbdullaAhmad Abdulla2 أشهر قبل
    • @NOUH YOUSEF ممستحيل تسجيل عقد بثلاث نسخ .. مع احترامي له يكذب

      Ahmad AbdullaAhmad Abdulla2 أشهر قبل
    • ياعم بيقولك زوروا العقد بتاعه ده نادي حرامية ومجانين

      NOUH YOUSEFNOUH YOUSEF2 أشهر قبل
  • انا بحب جنش و زعلت انه مشي بس هو كده مش هيعتب النادي تاني بعد الحلقة ديه، مكنش لازم يطلع خصوصا كارتيرون رفض يكشف اللي حصل مع شوبير و قال ديه حاجة هتفضل بينا، مبدأيا جنش اخطأ في تصريحاته علي ابو جبل و انفعاله علي المدرب، الفلوس سبب اي مشكلة مع لعيبة الكورة، طبيعي الوكلاء يجيبوا عروض للعيبة، كلنا كنا عارفيين ان فيه واحد هيمشي و كل شوية يجي عروض لعواد و ابو جبل و جنش، واضح كده ان جنش حس ان فيه حاجة بتتدبرله و انفعل

    MrMikeassemMrMikeassem2 أشهر قبل
    • لا عادي لو حب يرجع يرجع هيرجع في نادي الزمالك عادي

      Mostafa MohamedMostafa Mohamed2 أشهر قبل
  • أهلاوي وأفتخر واعشق جنش واحترامه

    Mustafa ElzainMustafa Elzain2 أشهر قبل
  • كارتيرون في طريق النجاح انت سرطان جوه الفرقة يا جنش

    khaled hamzakhaled hamza2 أشهر قبل
  • انت كنت كويس ومحبوب لكن خدت نفس خط سير المرحوم وامير البودرجي وع الهنش فخليت نهايتك وسخه وباعوك بلرخيص اهو واخرك رايح فريق درجه ٢ خل المرحوم ينفعك ي زماره جنش المرطرط#

    Ahlaaawy ana AhlyAhlaaawy ana Ahly2 أشهر قبل
  • قصده فاروق جعفر

    MOSTAFA ASHOORMOSTAFA ASHOOR2 أشهر قبل
  • جنش حبيبنا ⭐

    ahlawy ahlyahlawy ahly2 أشهر قبل
  • فهمت من كلامة ان بيدي مثال بشيكا بيغلط مع أي حد والصحفين بيدعمو على الغلط وكمان يغيرو الحقايق عشانة

    qq2 أشهر قبل
  • يا جنش بمنتهي الصراحه انت مستواك اقل واحد فيهم و عاوز تلعب بالعافيه بصراحه عيب اوي تطلع تتكلم و ترمي علي الناس و لا انت شايف الجمهور اعمي و لا اهبل مابيفهمش

    mohamed sorourmohamed sorour2 أشهر قبل
    • ده حقيقي للاسف من ساعة الاصابة مرجعش لمستواه تاني، حظه وحش كان في قمة التألق

      MrMikeassemMrMikeassem2 أشهر قبل
  • بنحبك ي جنش❤️❤️❤️

    Hesham khalidHesham khalid2 أشهر قبل
  • بنحبك يا جنش

    عبدالرحمن الفارعبدالرحمن الفار2 أشهر قبل
    • @محمد حسن الصقر حب اي وخرة اي نسيت لم شتم جماهيرنا نسيت لما اعتدا وسب مجلس ادارتنا وصالح سليم ولا الدموع بتوعه نسوووك دا شغل عالي عشان ياخد عاطفه الجماهير حتي لو إدارة الكومبارس غلطت ف حقه ف دا ناتج من وساخته

      Ahlaaawy ana AhlyAhlaaawy ana Ahly2 أشهر قبل
    • اقسم بالله العظيم أنا اهلاوي متعصب بس اقسم بالله بحبك يا جنش

      محمد حسن الصقرمحمد حسن الصقر2 أشهر قبل
  • يا جنش ايه حكاية البنطلون الاخضر بتاع شادى عيسى ؟ هههههههههههههههههههههههههههههه كان بيلبسه لمين ؟

    ramy ramyramy ramy2 أشهر قبل
    • يلبسه لامك

      كرم جمالكرم جمال2 أشهر قبل
  • نادي الزمالك هذا تاريخيا مايقدروش يعيشوا سنة وحدة بدون مشاكل والله لو غلقتوا النادي وفتحتوا سلسلة مطاعم الرحمة أحسن من تكسار الراس كل عام

    massimassi2 أشهر قبل
    • @essam jesus ياعم متقولش كده ليزعلوا ده هما مستنيين المنتخب يخسر عشان يقولك شوفت زنبنا هههههههههههه

      tarek Kapootarek Kapoo2 أشهر قبل
    • المنتخب يفوز بدون افشة و شريف.....ملعون ابو الاهلي أخبطوا راسكم في الحيط يا جهلاوية ههههههه

      essam jesusessam jesus2 أشهر قبل
    • اه على طول مشاكل أحسن من الي ناديه مخبي شبه بيت الدعاره وفيه مصايب وأول ما تفتح باب الدعاره يبان الي جوه يا رقاصه الخلايجه عشان الفلوس والساعات 😂😂

      tarek Kapootarek Kapoo2 أشهر قبل
  • ياابني انت مضيع مننى ماتش الاهلي وطلعتنى من افريقيا وكاس مصر يااخي اسكت بقى وخلي عندك دم

    be salahbe salah2 أشهر قبل
    • مشكلة جنش انو عنده حقد

      عمر Salahعمر Salah2 أشهر قبل
    • ياعم بيقولك زوروا العقد بتاعه ده نادي حرامية ونصابين

      NOUH YOUSEFNOUH YOUSEF2 أشهر قبل
    • @اسامه الهلالي خليك محترف في ردك اي لاعب مابيفيدش الفريق او عامل لود على فريقه يمشي هو مش احسن من مسي لبرشلونه لما مشوه

      be salahbe salah2 أشهر قبل
    • @massi انت فرحان يعني لما هو طالع يقول انا عليت صوتي جدا على المدرب لما كل واحد في الفريق مش عاجبه قرار المدير الفني بتاعه يتخانق معاه يبقى نخلي اللعيبه هي اللي تسوق وتبقى زريبه مش نادي

      be salahbe salah2 أشهر قبل
    • ده حقيقي للاسف من ساعة الاصابة مرجعش لمستواه تاني، جاتله في قمة تألقه، و بقي بيدخل فيه اهداف عبيطة

      MrMikeassemMrMikeassem2 أشهر قبل
  • احسن حاجة عاملتها يا جنش انك ظهرت على حقيقتك انت و السواد الى جواك ان شاء الله عمرك م حترجع الزمالك تانى

    Mood BlancMood Blanc2 أشهر قبل
    • ياعم بيقولك زوروا العقد بتاعه ده نادي حرامية ونصابين

      NOUH YOUSEFNOUH YOUSEF2 أشهر قبل
    • @Mood Blanc يبنى متخليش حد يسمعك كلام وخلاص .عبد القادر اصلا مكنش ليه عقد .كان لاعب هاوى ودى غلطه انا بقولك من اداره النادى حتا لو كان ناشئين فكان حقه يطلع لكن انتو الدنياك لها قرفانو منكو .مش شايف ياجدع كم الشكاوى والمديونيات وبتغيرو ف العقود كمان.دى زريبه مع احترامى ليك

      Ayman abdraboAyman abdrabo2 أشهر قبل
    • ياعم بلاش قرف ويرجع الجنه يعني

      ahlawy ahlyahlawy ahly2 أشهر قبل
    • @عمرو الجوكر ولا زى عبد القادر الى هرب التشيك و رجع عادى خالص 😿

      Mood BlancMood Blanc2 أشهر قبل
    • ايوة زاي حمدي النقاز كدا والديك الفرنسي 😂

      عمرو الجوكرعمرو الجوكر2 أشهر قبل
  • لجنة فاشله والزمالك كده في الضياع

    Samier KasmSamier Kasm2 أشهر قبل
    • @ramy ramy حسن حمدي يا كومبارس الخليجه كان عنده قضايا بالملايين في المحاكم يا حراميه يا نصابين على رأي تركي واحد خامورجي وواحد حرامي وواحد شحات الساعات

      tarek Kapootarek Kapooأشهر قبل
    • @Samier Kasm حسن حمدى انجازاته واحترامه بتاريخ الزمالك كله . مش معنى انه سرق شرف الزمالك انه حرامى ... اعترف انك كومبارس

      ramy ramyramy ramyأشهر قبل
    • @tarek Kapoo انتا بتكلم عن مين يا زملكاوى يا شحات يا بتاع الفيفا يا بتاع اليفط يا ابو 13 دورى وكومبارس افريقيا ؟

      ramy ramyramy ramyأشهر قبل
    • @ramy ramy حضرتك ليه بتغلط في جماهير الزمالك احنا بنتكلم عن ادارة النادى مش بنشتم جماهير لان كلنا في الاول والآخر مصرين اخوات علفكرة انا زمالكاوى بس والله ربنا يعلم انا ولا بشتم جماهير نادى الاهلي

      Mostafa oufa MahmoudMostafa oufa Mahmoud2 أشهر قبل
    • @ramy ramy الي يطلع يجعجع احسن ما يروح السعوديه يرقص للخليجه عشان الفلوس والساعات😂😂

      tarek Kapootarek Kapoo2 أشهر قبل
  • هى مشادة جنش مع كارتيرون غير مشادة حداد مع اسامة نبيه ؟؟؟ طيب مين اللى شد التانى اكتر ؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الى كل زملكاوى اخ ليا انا بهزر احنا اخوات فى وطن واحد وشعب واحد ستة واحد غير اللى دخل فى عبد الواحد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    meky mekymeky meky2 أشهر قبل
    • المنتخب يفوز بدون افشة و شريف.....ملعون ابو الاهلي أخبطوا راسكم في الحيط يا جهلاويى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      essam jesusessam jesus2 أشهر قبل
    • لاحول ولاقوة إلا بالله تشتموا أمهات بعض عشان كرة ولاعبين مايسمعوش بيكم اصلا

      massimassi2 أشهر قبل
    • @meky meky يا ميكى 😹😹😹😹😹😹😹 والله مش قادر كفاية اسمك يا ميكى

      الاعلامى الصغيرالاعلامى الصغير2 أشهر قبل
    • انتا فصلتنى ضحك يا ميكى اقسم بالله .. وفى اتنين زملكاوية فقدو اعصابهم اتجنو اكتر ما هما مجانين هههههههههههههههههههههههههههههه براحة عليهم وبلاش المفاجاءت هتبقا انتا والنقاز وساسى ههههههههههههههههههههههههههههههه

      ramy ramyramy ramy2 أشهر قبل
    • @sleem&Raheem انتا بتقول ايه غلط بالام وقولت قصص وهمية ؟؟؟ انتا عاقل ولا مريض نفسى . الراجل كتب تعليق انا فصلت منه وضحكت وانتا شتمته وده بيدل على ان التعليق قصفك وقولت اومك ؟؟ انا دلوقتى لو شتمتك ب اومك وبهدلتك فى تعليق هستفاد ايه ؟ لا الشتيمة هتوصل لاومك ولا انا هستفاد حاجة .

      mega megamega mega2 أشهر قبل
  • لو بتحب الشيخ الشيخ الشعراوي ادعمني ربنا يفك كربك 🤲.❤.🤲.❤....................

    خمسة كورة🖐⚽️خمسة كورة🖐⚽️2 أشهر قبل
AR-dev